Proxecto CLIL: From English to art… and the other way round

Queríamos motivar ao alumnado, favorecer o desenvolvemento da sensibilidade estética e a creatividade, axudar a  que a aprendizaxe lingüística se produxese de xeito efectivo,  mellorar as relacións sociais e potenciar o traballo cooperativo.

BREVE DESCRICIÓN DO PROXECTO 

  • Curso: 3ºESO
  • Duración : 20 sesións
  • Finalidade: Inauguración dunha galería de arte feita polo alumnado na entrada do instituto
  • Asignaturas implicadas: Educación Plástica e Visual- Inglés-Música

Fases:

  • Formación dos grupos de traballo
  • Elección dunha obra e recollida de datos sobre ela e o autor na lingua meta dende o Renacemento ata as Vangardas históricas.
  • Elaboración de marcos, tarxetas, invitacións, trípticos e notas de prensa iniciando ao alumnado en programas informáticos de tratamento de textos e imaxes.
  •  Grabación de videos e toma de fotos sobre o proceso creativo.
  • Inauguración da galería

Escolma de actividades

  1. Selección de movementos artísticos e pintores e asignación aos grupos.
  2. Busca de información e imaxes.
  3. Recopilación de linguaxe técnico para a análise das obras.
  4. Creación dun modelo de ficha técnica
  5. Impresión de imaxes, deseño e elaboración dos marcos.
  6. Deseño e redacción das invitacións.
  7. Redacción e ilustración de textos inspirados en cada obra
  8. Elaboración de rótulos e carteis para a galería
  9. Disposición e montaxe da galería
  10. Audicións musicais representativas de cada movemento artístico.
  11. Inauguración
  12. Avaliación do proxecto.

Coautora: Ana Romero Romero

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s