As asignaturas que se quere cargar a LOMCE

Este é un exemplo do traballo que se fai nas asignaturas artísticas. Se non poñemos remedio, cousa que vexo difícil, a música sufrirá a ira do ministro Wert  cunha lei concebida para anular a creatividade.

O que ven a continuación é a entrada no blogue músicadexoguete

A miña compañeira no departamento de música, Marta Barreiro, sempre me falou mil marabillas dunha actividade extraescolar que en principio soaba interesante; levar aos chavales a Celanova e alí, no Mosteiro de San Rosendo, tocar unhas pezas coa frauta acompañados pola organista da igrexa.  O caso é que alá fomos e teño que recoñecer que Marta tiña razón e máis; resultou do mellorciño que se pode facer co alumnado de música de secundaria á hora de dar unha volta polo país, coa desculpa da música.

No mesmo mosteiro visitamos a capela mozárabe de San Miguel (rematada no 942!), a biblioteca do I.E.S. de Celanova, que está tamén alí dentro, fomos á Casa dos poetas, a sede da Fundación Curros Enríquez,  e de alí marchamos para darlle unha visita a don Adolfo, o párroco de Vilanova dos Infantes, quen nos falou do misterio da Virxe do Cristal.  O remate foi subir ao xacemento castrexo de Castromao, nada menos.

O mellor de todo foi a oportunidade de vivir a música, a poesía, o país, da man de boa xente coma don Adolfo, Pablo, Paula, Marisol, Irma, Patricia…a todos moitas grazas.”

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s