Alteración en la Interacción Social

“Unha conduta de aillamento nun neno con autismo non debe ser interpretada como ausencia de socialización senón como reación ante un mundo que non pode entender. ” Esther Medraño
Deixamos tamén a ligazón a unha entrada na que se explica a través da experiencia propia o significado de “atención compartida”, a ausencia da atención compartida no desenvolvemento dun neno é un dos indicadores de que algo non vai ben.

alto alto como una montaña

Las personas con autismo presentan una alteración en la interacción social que se manifiesta con una variedad de conductas que van desde el aislamiento, hasta conductas de interacción muy activas, pero que fracasan debido a la falta de empatía, a no tener en cuenta las reacciones de los demás.

En los niños pequeños con autismo esta alteración se expresa en la dificultad para mantener el contacto ocular, para mostrar y compartir intereses y juegos con los demás o seguir normas de comportamiento adecuadas al contexto.

De nuevo hablamos de una alteración, una conducta de aislamiento no debe ser interpretada como una ausencia de socialización sino como una reacción ante un mundo que no entiende. Las personas con autismo interactúan con las personas de su entorno, pero nos tenemos qué preguntar cual es la calidad de esa interacción. Estar con un niño con desarrollo típico es como jugar un partido de…

View original post 42 palabras máis

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s