VEO TEA: haciendo visible la diversidad.

A Coordinadora Galega de Equipos de Dinamización e Normalización lingüística amosa o seu compromiso co ensino público e da un espazo ás necesidades especiais no número 9 da súa revista Ollos de aula. Queremos agradecer este xesto, a concienciación sobre escola inclusiva é unha labor a longo prazo, facela posible significa que os diferentes membros da comunidade educativa apostan por ela. Grazas!

alto alto como una montaña

carita de manuel con lápizLa Coordinadora Galega de Equipos de Dinamización e Normalización Lingüística nos ha invitado a participar en un espacio a la diversidad en el número 9 de su revista “Ollos de aula” dirigida a las familias del alumnado. El texto es la traducción del artículo original, podeis leerlo en la propia revista en el slideshare que compartimos a continuación :

por unha escola inclusiva

Nosotros somos de esos padres a los que un día el futuro se les puso muy difícil. Nuestro hijo fue diagnosticado con autismo cuando tenía dos años y medio. Comenzó entonces un viaje que tenía como punto de partida el desconocimiento absoluto sobre el mundo de la diversidad funcional.

Cuando recibimos el diagnóstico tuvimos que aceptar la nueva realidad y buscar los apoyos más adecuados para que nuestro hijo pudiese crecer en las mejores circunstancias. Manuel comenzó a asistir a un centro de atención temprana antes de su escolarización. Ésto fue…

View original post 292 palabras máis

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s