A canción de Manuel III. O oito

O noso novo video para conmemorar o día internacional de concienciación do autismo. As nenas e os nenos con autismo teñen sentimentos, poden comunicarse e merecen o respecto da sociedade.

alto alto como una montaña

Con motivo del Día de la Concienciación Mundial para el Autismo, presentamos un nuevo capítulo del proyecto audiovisual “A canción de Manuel”

Este año dedicamos “O oito” a todas las familias que reciben un diagnóstico de Trastorno del Espectro del Autismo e intentamos desmitificar falsas creencias porque necesitamos que la sociedad tenga la certeza de que las personas con TEA se comunican, sienten, quieren, prefieren, disfrutan y aprenden.

“O oito” muestra la cara positiva que todas las personas que convivimos con el autismo consideramos el motor para seguir escalando esta montaña.

View original post

Advertisements

2 thoughts on “A canción de Manuel III. O oito

  1. Imaxino que para vos todolos dias son 2 de abril, pero para os que non temos un neno con autismo o voso traballo axudanos a entender un pouquiño a sua forma de ver o mundo. Un traballo cheo de sensibilidade, de dozura, de amor..
    GRAZAS,

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s